الأخبار
قطر تُعيد تقييم دورها كوسيط في محادثات وقف إطلاق النار بغزة.. لهذا السببالمتطرف بن غفير يدعو لإعدام الأسرى الفلسطينيين لحل أزمة اكتظاظ السجوننتنياهو: هدفنا القضاء على حماس والتأكد أن غزة لن تشكل خطراً على إسرائيلالصفدي: نتنياهو يحاول صرف الأنظار عن غزة بتصعيد الأوضاع مع إيرانمؤسسة أممية: إسرائيل تواصل فرض قيود غير قانونية على دخول المساعدات الإنسانية لغزةوزير الخارجية السعودي: هناك كيل بمكياليين بمأساة غزةتعرف على أفضل خدمات موقع حلم العربغالانت: إسرائيل ليس أمامها خيار سوى الرد على الهجوم الإيراني غير المسبوقلماذا أخرت إسرائيل إجراءات العملية العسكرية في رفح؟شاهد: الاحتلال يمنع عودة النازحين إلى شمال غزة ويطلق النار على الآلاف بشارع الرشيدجيش الاحتلال يستدعي لواءين احتياطيين للقتال في غزةالكشف عن تفاصيل رد حماس على المقترح الأخير بشأن وقف إطلاق النار وتبادل الأسرىإيران: إذا واصلت إسرائيل عملياتها فستتلقى ردّاً أقوى بعشرات المرّاتإعلام الاحتلال: نتنياهو أرجأ موعداً كان محدداً لاجتياح رفحإصابة مطار عسكري إسرائيلي بالهجوم الصاروخي الإيراني
2024/4/18
جميع الأراء المنشورة تعبر عن رأي كتّابها ولا تعبر بالضرورة عن رأي دنيا الوطن

عودة الكدابين بقلم:خالد سعد

تاريخ النشر : 2015-05-24
عودة الكدابين بقلم:خالد سعد
عودة ولاد الوسخه الكدابين

( رجال اعمال .. صحفيين .. اعلاميين .. فنانين .. رياضيين .. وجهلاء مش فاهمين )
قلتها قبل كده وهاقولها كمان

الوساخه ليس سب ولا قذف ولا هى جريمه يعاقب عليها القانون ولا الشرع ولكن الوساخه مرض فى الدم .

ولاد الوسخه الكدابين موجودين بالملايين فى كل القنوات منتشريبن وعن اللصوص والحراميه مدافعين و على راسهم محامين وشوية رمم بيقولوا عليهم اعلاميبن .

ولاد الوسخه الكدابين هم اللى كانوا مع مبارك مدافعين وقالوا لمرسى معاك ومكملين ورجعوا قالوا للسيسى معاك يا رايس يا حبيب الملايين ..
فاكرينه ذى اللى قبله واللى قبله وهيقول لهم امين .وبكره نشوف ان كنا مش فاهمين ولاا هما ولاد وسخه.. بس مش كدابين !!!!

ولاد الوسخه الكدابين بكره هتشوفوهم فى البرلمان مجتمعين للسلطه والمال والنفوذ
مسيطرين .. وفى الفيلات والقصور ساكنين وفى البنوك الفلوس بالملايين والشعب فقير وجاهل ومريض وعاطل ومش لاقين لا لقمة العيش ولا عيشة المستوريين .

ولاد الوسخه الكدابين هما المتحولبن شمال شمال ويمين يمين ... وللون الرمادى محبين وعايشين بصوت عالى وفجور مالى وطوز فى اللى يقول علينا مش مصريبن وطنيين.
ليه يا ولاد الوسخه ؟؟

هو انتم كاسرين عينبن ولا عين البلد بعد ثورتبن متتالين .. ولا يمكن تكونوا شرفاء واحنا اللى مش فاهمين .

يا ولاد الوسخه يا كدابين انتم لا تعرفوا دين ولا قوانين .. انتم مليتكم ملة بنكنوت وارقام بالملايين سرقتوها من شعب ضعيف مغلوب على امره مش لاقين التعليم ولاا العلاج ولاا العيشه الكريمه وحطين الجزمه فى فمهم وساكتين .

ولاد الوسخه الكدابين هما والاخوان وجهان لعملة المصلحه والسيطره والسلطه والثراء والقتل والاباده ولتنفيذ مخطط الارهاب منفذين .

عيشوا يا ولاد الوسخه .. عيشوا فى الوسيه و دافعوا عن الشرف والوطنيه .. بس لازم تعرفوا ان الشعب اللى وقف لكبركم مبارك كبير الحراميه ولمرسى بتاع الجماعه الارهابيه .. هو الشعب اللى هيجى يوم ويقف لكل ولاد الوسخه الكدابين ونهايتكم مش هتكون زى اللى قبلكم محاكمات وتمثليه هزليه بشوية قوانين .

النهايه هتكون قريبه ومش هينفعكم لا قاضى "" رشيد "" ولا دساتير ولا قوانين
وماتنسوش ان التالته تابته زى ما قالوا المصريين يا ولاد الوسخه يا كدابين .
بقلمى
خالد سعد
 
لا يوجد تعليقات!
اضف تعليق

التعليق الذي يحتوي على تجريح أو تخوين أو إتهامات لأشخاص أو مؤسسات لا ينشر ونرجو من الأخوة القراء توخي الموضوعية والنقد البناء من أجل حوار هادف